top of page
Search
  • Writer's pictureLea Renić

Katherine Center- Što spašavamo iz požara

Naslov izvornika: Things You Save in a Fire

MOZAIK KNJIGA

Sa engleskoga prevela: Nada Mirković





 

Već sam par puta na svojim društvenim mrežama napomenula kako je ovo zadnja knjiga koju sam pročitala u 2020. godini. Toliko me oduševila da sam ju uvrstila na listu najboljih pročitanih knjiga u toj godini, a mislim da ću još dugo pričati o njoj. Došla mi je ko' naručena, baš mi je u tom trenutku trebalo takvo štivo. Lagano, nježno, ali ne previše nježno da bi se rastopila, taman da pustim koju suzu (za to krivim svoje trudničke hormone), toplo i s velikom poukom. Bilo je i trenutaka kad sam se i smijala i raznježila. Sve u svemu, kod mene se stvorio veliki mix osjećaja.



 

Cassie Hanwell je snažna žena, jedna od najboljih u svom poslu. Najškolovanija i najiskusnija vatrogaskinja u svojoj jedinici. Svoj privatni život uvijek stavlja na zadnje mjesto, u njenom životu nema mjesta za ljubav. Nakon jednog incidenta i poziva bolesne majke Cassie dobiva premještaj u malo provincijsku postaju. Bez obzira koliko je sposobna, novi kolege nikako ne prihvaćaju ženu u svojoj ekipi. Fizički i psihički spremnija i snažnija od svih njih zajedno nije se uspjela uklopiti u novi tim. Jedini koji je od početka bio uz nju i pružao joj bezuvjetnu podršku je Owen. Novak, naj mlađi od svih njih. Čovjek koji je u njoj probudio ono što je mislila da nikad više neće osjetiti. Simpatiju i žudnju.

"Ljubav je za šiparice"; tako joj je rekla glavna kapetanica, a i Cassie se slagala s tom tvrdnjom sve dok nije osjetila privlačnost prema mladom novaku. Hoće li se naša glavna junakinja držati zlatnog pravila da se ne zaljubi i ne krene u ljubavnu vezu s kolegom s posla neću vam otkriti. Morat ćete sami saznati!




 

Ovo je jedan predivan roman koji nas mnogočemu može naučiti. Prva stvar je da od ljubavi ne možemo pobjeći i sakriti joj se. Uvijek nas pronađe, koliko god mi bježali od nje. Drugo je oprost. Svaka medalja ima dvije strane, tako i istina. Velika je stvar znati saslušati drugu osobu i vidjeti kako stvari stoje i s druge strane. Ponekad i nije onako kako mi mislimo da je. A treće i jednako bitno je prihvaćanje sebe. Najviše emocionalno. Ne dopustiti lošim događajima u životu da nas obilježe, nego se svim silama boriti protiv istih, naučiti lekciju i krenuti snažnije dalje u život.





Nadam se da će vas ovaj moj kratki osvrt potaknuti da uzmete ovu knjigu što prije u ruke i da ćete osjetiti sve emocije koje sam i ja osjetila. Bilo bi šteta da to propustite!


"Život u vatrogasnoj službi vrti se upravo oko toga da nisi nimalo ranjiv. Ti si čvrst, nepokolebljiv i hrabar. Nekoga treba spašavati, ti ga spašavaš. Negdje nešto gori, ti to gasiš. Jesi li se uplašio? To je nevažno. Obavio si svoj posao i obavio si ga pošteno, to je sve! Ljudi koji se žele boriti s kompliciranim osjećajima postaju terapeuti ili pjesnici. Oni koji žele da sve u životu bude jednostavno, postaju vatrogasci."

KATHERINE CENTER- ŠTO SPAŠAVAMO IZ POŽARA


Hvala na čitanju!

18.01.2020.


123 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page