top of page
Search
  • Writer's pictureLea Renić

Andrea Tomić- Grad zvijeri

MATICA HRVATSKA



Evo mene napokon sa recenzijom za Andrein Grad zvijeri.

Nakon što mi se sama autorica javila porukom da li želim pročitati njenu novu knjigu, nisam ni trenutka razmišljala. Ponudu sam prihvatila objeručke i jedva sam dočekala da mi stigne knjiga. A kada je stigla nisam mogla sakriti oduševljenje. Andrea se potrudila oko svega, predivna naslovnica koju obožavam, tematski bookmarker, broš u obliku ruže i ova predivna slika koja mi ponosno stoji na polici ( stvarno fenomenalno izgleda). Iako se nisam odmah bacila na čitanje, jer ja, ko' ja imam svoje planove i popise za sve, pa tako imam i plan čitanja, morala sam pričekati neko vrijeme da dođe na red.

Andrea iza sebe ima već tri romana: Okovi prošlosti, Okidač boje pepela (kojeg se moram dočepati) i The Storyteller/Pripovjedač koji je objavljen na engleskome jeziku.




Grad zvijeri je ljubavno- kriminalistički roman u kojem se isprepliću životi glavnih likova Nicka Ravena i Anabelle Rose. Oboje su pripadnici bandi, ali suparničkih. Nick je vođa Gavrana, opasan tip koji ne preza ni pred čim da dobije ono što želi. Oduzeti život osobama koje su to zaslužile nije mu nikakav problem. On obožava svoj grad, voli što je napravio od njega i od ljudi koji žive u njemu. Ljudi ga se boje, druge bande mu rijetko kad rade probleme, a ako i pokušaju to nikada ne izađe na dobro jer Nick drži sve konce u svojim rukama. U kasnim noćnim satima voli zaviriti u koju čašicu viskija, ali ujutro je uvijek spreman za svoju rutinu, kava i cigareta s pogledom na grad koji je smatrao svojim.




Anabelle Rose je djevojka koju je brat uvukao u svijet bandi, da bi ju na kraju izdao i prodao Škorpionima za svoju vlastitu korist.

Za svoju bandu je uvijek ispunjavala zadatke bez greške, ali kada joj šef bande dodjeli novi zadatak nije bila sigurna da li će ga moći izvršiti. Nevoljko ga je prihvatila, jer želja za osvetom je bila prejaka. Plan je bio uvući se u život Gavrana, a pogotovo u život Nicka Ravena i uništiti ga. Saznala je sve o Nicku, stvorila sebe kao novu djevojku, krhku i slomljenu, baš kakve on voli i krenula u osvetu.

Ashlyn Thorne je bila nova osoba koju je stvorila, totalna suprotnost nje same. Od nasrtljive i često pijane djevojke pretvorila se u uplašenu i napuštenu. Nick ju je uzeo pod svoje ni ne sluteći što mu se sprema.

Od čovjeka koji ju na početku nije ni doživljavao, Nick je postao čovjek koji s Ashlyn dijeli krevet. Iako su se žene često vezale za njega i htjele nešto više, on nikada nije bio tip za veze i uvijek je bio on taj koji ostavlja.




Nakon tjedana i tjedana provedenih zajedno, Ash primjećuje da je toliko malo saznala o Nicku, ali i to da počinje osjećati nešto prema njemu. Prema zvijeri koju je došla uništiti. I on se počinje ponašati drugačije, uvukla mu se u onaj mali dio srca koju mi je još preostao, otvara joj se i nudi joj poslovnu ponudu koju neće odbiti. Uz titulu ljubavnice koju već ima, postala mu je poslovna saveznica. Žena koja će vladati gradom uz svog najvećeg neprijatelja, sve dok ne shvati da je namjerno i s ciljem bačena zvijeri u naručje, i da je opet izdana od ljudi kojima je vjerovala.


Hoće li Ashlyn uspjeti u svojoj osveti, ili će zvijer pokazati svoje zube i uništiti ju na način kojim je do sad uništavao svoje neprijatelje, saznajte sami :)


Meni se ovo dvoje totalno uvuklo pod kožu, bilo je trenutaka kada nisam znala na čijoj sam strani, znam jedino da sam cijelo vrijeme pred kraj razmišljala i navijala u sebi da prebrode sve što ih je snašlo i da ostanu zajedno!

Tople preporuke za ovu knjigu punu spletki, ali sa dozom romantike.

S nestrpljenjem čekam što će nam Andrea Tomić sljedeće pripremiti!



Hvala na čitanju! 29.11.2019.

92 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page